1.6.2024 alkaen!!
Trafin tulkinnan mukaisesti emme yrityksenä saa tarjota optimointipalvelujamme koska ne katsotaan päästömanipulaatioksi. Samalla muutoskatsastusvastuu siirretään optimoinnin tehneelle yritykselle. Muutoskatsastukseen vaadittavia testejä ei toistaiseksi Suomessa tarjoa yksikään taho. Näistä syistä johtuen keskeytämme Suomessa tieliikennekäyttöön rekisteröityjen ajoneuvojen optimointien teon tilanteen selkiytymisen ajaksi.
Voimme vuokrata työtilaa työkaluja ja konsultoida optimointiasioissa.
Palautamme edelleen ajoneuvojen ohjainlaitteita ohjelmoimalla tehdasvakioiksi sekä ohjelmoimme Suomeen rekisteröimättömiä ajoneuvoja.
Kauttamme saatavissa jatkossa myös seuraavia palveluja.
Diagnostiikkaa,vikakoodien lukua ja kuittauksia,pikahuoltopalveluita sekä edullisia varaosia. Varaosat nopeilla toimituksilla Eurooppalaisilta tukkureilta. Esim DPF suodattimet Katalysaattorit ja tietysti normaalit kulutusosat. Varaosatiedustelut sähköpostilla.
Lastutus lähes kaikkiin merkkeihin ja malleihin. Hinta henkilö ja pakettiautot alkaen 350€ sis alv. Optimointiin pääset meillä joustavasti ja homma onnistuu odottaessa. Ei tarvetta jättää autoa tai hankkia sijaisautoa optimoinnin ajaksi.
Nyt myös RESURSBANK rahoitusmahdollisuus.
Raskas kalusto 780€ sis alv
(GM 6.5td 350€ EfiLive softat Duramax / Cummins alk 550€)
Meiltä saa asennettuna myös suositut xHP vaihteistosoftat BMW ZF vaihteistoille. Hinta optimoinnin yhteydessä E ja F-Sarja 240€ G-Sarja 340€ Huom! pelkkä XHP vaihteistosofta ilman moottorin optimointia maksaa E ja F 290€ G 390€
Hinnan alk. 350€
Stage 1 -ohjelmoinnilla parannamme autosi moottorin suorituskykyä ja polttoainetaloudellisuutta puhtaasti ohjelmallisilla muutoksilla, säilyttäen auton mekaaniset osat täysin koskemattomina. Tämä menetelmä mahdollistaa jopa 20-40 %:n teholisäyksen ja on erityisen kustannustehokas tapa vahvistaa autosi suorituskykyä. Ohjelmointi soveltuu kaikille moottorityypeille: bensiini-, diesel- ja hybridiautoille, säilyttäen samalla auton luotettavuuden entisellään. Stage 1 -ohjelmointi onkin yleisin tapa tehdä autosta tehokkaampi ja polttoainetaloudellisempi.
Prosessissa muokkaamme auton alkuperäistä ohjelmistoa sen omia parametreja hyödyntäen, jotta moottorin tehokkuus ja polttoaineen kulutus optimoidaan ilman fyysisiä muutoksia.
Hinnan alk. 350€
Stage 2 -päivitys vaatii useita mekaanisia muutoksia, jotka mahdollistavat moottorin tehojen kasvattamisen 20-40 hevosvoimalla verrattuna Stage 1 -päivitykseen. Tämä tarkoittaa käytännössä huomattavasti terävämpää kaasuvastetta, tehokkaampaa ja viileämpää moottorin toimintaa sekä miellyttävämpää ääntä. On kuitenkin tärkeää huomioida, ettei Stage 2 -ohjelmointi sovellu tieliikennekäyttöön mekaanisten muutosten takia.
Kun auton suorituskykyä parannetaan, vakio pakoputkisto voi käydä ahtaaksi. Yleensä ahtaus kohdistuu auton katalysaattoriin tai hiukkassuodattimeen (DPF). Tehokkain keino vähentää pakopainetta ja lisätä pakoputkiston virtaavuutta on asentaa katiton downpipe tai race-katalysaattori. Nämä tarjoavat sujuvamman ratkaisun tavanomaiselle katalysaattorille tai hiukkassuodattimelle, jotka voivat rajoittaa moottorin tehokkuutta.
Jos olet tyytymätön optimointiimme, lähtökohtaisesti muokkaamme ohjelmaa mahdollisuuksien mukaan miellyttävämmäksi.
Tyytyväsyystakuu myönnetään ohjelmalle, ohjelmoinnille ja sen toimivuudelle. Takuu koskee ainoastaan sarjavalmisteisia ajoneuvoja. HUOM! Jos autossa on jokin vika, joka estää optimoinnin moitteettoman toiminnan, niin se ei kuulu tyytyväisyystakuun piiriin vaan auto on korjattava. Tyytyväisyystakuun piiriin tehtävät muokkaukset kohtuullisen ajan puitteissa 14pv sisällä ohjelmoinnista. Jos auto on entuudestaan ohjelmoitu ja ohjainlaitetta ei lueta fyysisesti vaan ns virtuaalilukuna. Virtuaaliluettavan ohjainlaitteen kohdalla emme pysty havaitsemaan ohjelmointia joten tämä on asiakkaan vastuulla selvittää ennen optimointiin tuomista. Ohjelmoinnin kokeilupalvelua ei ole tarjolla.